© Modehoek Fashion & More

Menu

Antwoord op veel gestelde vragen...


BETALEN?
PARKEREN?
BESTELLEN?
Ervaringen van andere klanten
ARTIKELEN TERUGSTUREN?
GELD TERUG?
LEVERTIJD?
VERZENDKOSTEN?
BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN?
VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN?
KVK, BTW EN BANKREKENING MODEHOEK?
WAAR KAN IK MIJN PRODUCTEN AFHALEN?
VACATURES BIJ MODEHOEK?
WEBSHOP WERKT NIET GOED!
BESTELLEN VANUIT BELGIË?
MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ?

BETALEN?

Ideal LogoIn het afrekenproces staat Ideal voorgeselecteerd. Via het dropdown menu kun je een bank selecteren. Als je werkelijk op 'plaats je bestelling' klikt, wordt het betaalproces via Ideal gestart in hetzelfde scherm. Hier kun je de betaling verrichten met de inloggegevens van je bank. De betaling verloopt via een beveiligde verbinding. Na de transactie, succesvol of niet kom je terug in je winkelwagen.  Soms kan dit even duren.  Als je betaling is ontvangen, ontvang je een factuur per e-mail. 

Lukt het niet via Ideal, neem dan contact op voor een alternatieve betaalwijze.  

Naar boven

PARKEREN?

In Groesbeek kun je gratis parkeren. Voor de blauwe zones geldt maximaal 2 uur parkeren met parkeerkaart. Let op want ze zijn daar wel streng in.

Locaties voor navigatie:
Houtlaan 4,  6562 ZZ
Kerkstraat 18, 6561 CC
Spoorlaan 5, 6562 AM 
Mooksestraat 12-34, 6562 ZV

Naar boven

BESTELLEN?

Vanuit de homepage kun je met je muis via de linker kantlijn in het menu komen om per categorie te shoppen. Ook via het bovenmenu is een uitval scherm met merken en categorien die je in de webshop brengen. 

In de shop vind je rechts in de kantlijn de filters voor maat, model, merk prijs en kleur om je keuze te verfijnen. Met je muis of pijltjes toestsen kun je scrollen door de artikelen in de carrousel. Klik op een artkel om meer te zien en deze te bestellen.

In het productdetail kun je door te klikken op de foto een vergrootglas krijgen. Zijn er meerdere kleuren dan kun je drukken op de bolletjes onder of naast de getoonde afbeelding.

Bij getoonde afbeelding kun je een maat kiezen indien voorradig. Plaats je bestelling door op de button Winkelwagen te klikken. Via winkelwagen boven in het menu, kom je bij afrekenen.

Naar boven

Ervaringen van andere klanten

Lees wat andere klanten zeggen via deze link

Naar boven

ARTIKELEN TERUGSTUREN?

Meer over retourneren lees je hier.

Naar boven

GELD TERUG?

Bij een aankoop in de fysieke winkel geven wij geen geld terug maar krijg je een tegeodbon die onbeperkt geldig is. Je kunt je aankopen ruilen binnen 8 dagen, indien de artiklen ongedragen in originele staat zijn incl. de aangehechte labels en tags.

Bij een online bestelling krijg je het aankoopbedrag terug als je niet tevreden bent. Dit als de artikelen ongedragen binnen de gestelde termijn van 14 dagen na ontvangst, in een deugdelijke verpakking retour ontvangen worden in ons filiaal aan het Dorpsplein 4, 6562 AH in Groesbeek. Uiteraard moeten de artiklen in originele staat zijn incl. de aangehechte labels en tags. De terugbetaling wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst retourzending uitgevoerd via een bankoverschrijving.  

Naar boven

LEVERTIJD?

Vandaag besteld voor 15:00 uur is vandaag verzonden. Over het algemeen wordt je pakket de volgende dag door PostNL aangeboden. Bestellingen na vrijdag 15:00 uur worden vaak dinsdag geleverd op het gewenste afleveradres. 

Naar boven

VERZENDKOSTEN?

Vanaf € 50,00 wordt je bestelling kostenloos geleverd. Is je bestelling lager dan € 50,00, dan wordt € 6,00 berekend. Uiteraard kun je ook kiezen om je bestelling zelf op te halen in de winkel. Deze optie kun je selecteren tijdens het bestelproces.

Naar boven

BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN?

Wij besteden de groots mogelijke zorg aan verpakking en juistheid van leveringen. Mocht er onverhoopt wat mis zijn met je bestelling, neem dan dezelfde dag contact op door een mail te sturen naar bestelling@modehoekfashion.nl. 

Beschrijf het probleem en voorzie de mail van naam en telefoonnummer. Plaats het ordernummer in het onderwerp. Dit nummer is vermeld op de factuur, in de mailcorrespondentie en je account. 

Het probleem wordt zo snel mogelijk en kosteloos opgelost. 

Naar boven

VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN?

Wij besteden de groots mogelijke zorg aan verpakking en juistheid van leveringen. Mocht er onverhoopt wat mis zijn met je bestelling, neem dan dezelfde dag contact op door een mail te sturen naar bestelling@modehoekfashion.nl. 

Beschrijf het probleem en voorzie de mail van naam en telefoonnummer. Plaats het ordernummer in het onderwerp. Dit nummer is vermeld op de factuur, in de mailcorrespondentie en je account. 

Het probleem wordt zo snel mogelijk en kosteloos opgelost. 

Naar boven

KVK, BTW EN BANKREKENING MODEHOEK?

KvK: 08149006
BTW: 164111207B01
Rekening: NL08RABO0187445427
BIC: RABONL2U

Naar boven

WAAR KAN IK MIJN PRODUCTEN AFHALEN?

Als je tijdens het bestelproces gekozen hebt voor 'ik haal mijn bestelling op' is dit mogelijk in de winkel, gevestigd aan het Dorpsplein in Groesbeek.

Eenvoudig bereikbaar en makkelijk parkeren?
Stel je navigatie in op Houtlaan Groesbeek en parkeer op het parkeerterrein. Plaats altijd een parkeerschijf in de blauwe zones! Via de passage loop je het plein op en vind je Modehoek direct aan je rechterzijde.

Als je zeker wilt zijn dat je bestelling klaar hangt, wacht dan op de e-mail waarin dit wordt bevestigd. Vergeet niet een geprinte factuur mee te nemen, anders worden de artikelen niet uitgegeven.

Naar boven

VACATURES BIJ MODEHOEK?

Er is momenteel geen vacature Maar als jij denkt dat wij jou niet mogen missen, stuur dan je sollicitatiebrief met CV via mail of per post. Graag zien wij ook een foto van jezelf. De contactgegevens vind je hier. Je krijgt altijd een reactie terug.

Naar boven

WEBSHOP WERKT NIET GOED!

Mocht je problemen hebben met onze webshop, neem dan contact op met ons, zodat wij dit kunnen oplossen. Aangezien onze webshop vrij zwaar is kan het voorkomen dat deze niet geheel functioneert op oudere computers, tablets en telefoons. Wij vernemen graag de problemen zodat we dit kunnen optimaliseren.  

Naar boven

BESTELLEN VANUIT BELGIË?

Online betalen is alleen mogelijk via Ideal. Maar als je uit België komt kun je een account aanmaken en de gewenste artikelen in je winkelmandje leggen. Neem daarna contact op telefonisch of per mail. We stemmen dan af hoe de betaling kan worden voldaan en wat de eventuele verzendkosten zijn. Na het ontvangen van je betaling wordt je bestelling verstuurd. 

Naar boven

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ?

Mocht je een vraag hebben die hier niet of onvoldoende wordt beanwoord dan kun je deze vraag mailen naar info@modehoekfashion.nl met als onderwerp FAQ.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie met het antwoord. 

Naar boven