Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

BESTELSERVICE

Tijdens deze vervelende tijd voor iedereen, willen wij onze klanten toch helpen aan een leuke outfit. Daarom is het deze periode mogelijk om je favoriete items te shoppen uit je favoriete winkel.

Heb je vragen of wil je advies? Naast Facebook, Instagram of mail kun je ook een WHATSAPP sturen. Lees hieronder hoe de BESTELSERVICE van Modehoek werkt...

"Vandaag besteld is uiterlijk morgenmiddag geleverd, mits betaalverzoek is voldaan"

PRIVATE SHOPPING
MERKEN OVERZICHT

BESTELLEN

-Stuur een BERICHT via FACEBOOK, INSTAGRAM, MAIL OF WHATSAPP +31643168229

-Vermeld het ARTIKEL NUMMER of stuur de foto van het gewenste artikel.

-Geef door welke MAAT en welke KLEUR je wilt ontvangen

-Stuur ons je NAAM, ADRES, POSTCODE, HUISNUMMER en TELEFOONNUMMER

-Geef je IBAN REKENINGNUMMER door incl. tenaamstelling

-Als het item is gevonden, sturen wij je een BETAALVERZOEK

-Na ontvangst betaling wordt je bestelling klaar gemaakt voor LEVERING

-Sta je in ons spaarsysteem, dan zorgen wij ook dat punten worden bijgeschreven op je digitale KLANTENKAART

"Vandaag besteld is uiterlijk morgenmiddag geleverd, mits betaalverzoek is voldaan"

1e revisie op 2 april 2020, bronversie online vanaf 24 maart 2020. Gewijzigde details zijn VET gedrukt

LEVERING

-Vanaf 2 april geven wij 30% tot 50% korting op de gehele collectie mits je PRIVATE SHOPPING reserveert. HELAAS GELDT DE GENOEMDE KORTING NIET VOOR BESTELSERVICE TIJDENS DEZE BUITENGEWONE SALE PERIODE.

-GRATIS LEVERING voor Groesbeek, De Horst, Breedeweg, Mook, Middelaar, Plasmolen, Molenhoek, Milsbeek, Ottersum

-Kom je NIET UIT BOVENSTAANDE PLAATSEN, dan zijn wij uiteraard bereid om verder te rijden. Wij treden altijd in overleg als een bijdrage voor de transportkosten is gewenst.

-Wij willen geen direct persoonlijk contact en leveren de
BESTELLINGEN TOT AAN DE VOORDEUR

-Paketten worden NIET aangeboden via TRANSPORTEURS zoals PostNL of DHL om zoekraken en vertragingen van leveringen in deze hectische periode te voorkomen

RUILEN / RETOURNEREN

-Bedenktijd voor ontvangen leveringen is 8 DAGEN, zoals altijd

-Stuur een BERICHT met je reactie waarom je wilt RUILEN of RETOURNEREN

-Vermeld de REFERENTIE die is toegevoegd bij het betaalverzoek, dit nummer is ook te vinden is op de kassabon

-Vermeld je TELEFOONNUMMER zodat we je kunnen contacten

-Bij retourneren krijg je ALTIJD een TEGOEDBON zonder vervaldatum

-Bij ruilen met PRIJSVERSCHIL wordt het verschil gecompenseerd middels een TEGOEDBON of er wordt een NIEUW BETAALVERZOEK verstuurd voor de meerwaarde

Heb je vragen?

Stuur je bericht via onderstaand FORMULIER of stuur een WHATSAPP naar +31643168229. We beantwoorden je bericht zo snel mogelijk...