Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

BESTELSERVICE

Tijdens deze vervelende tijd voor iedereen, kunnen wij je toch helpen aan een leuke outfit. Daarom is het mogelijk om je favoriete items te shoppen uit je favoriete winkel.

Heb je vragen of wil je advies? Naast Facebook, Instagram of E-mail kun je ook een WHATSAPP sturen. Lees hieronder hoe de BESTELSERVICE van Modehoek werkt...

"Vandaag besteld is uiterlijk morgenmiddag geleverd, mits betaalverzoek is voldaan"

HEROPENING WINKEL
MERKEN OVERZICHT

BESTELLEN

-Stuur een BERICHT via FACEBOOK, INSTAGRAM, E-MAIL OF WHATSAPP +31643168229

-Stuur een foto van het gewenste artikel.

-Geef door welke MAAT en welke KLEUR je wilt ontvangen

-Stuur ons je NAAM, ADRES, POSTCODE, HUISNUMMER en TELEFOONNUMMER

-Stuur ook je e-mailadres. zodat we een betaalverzoek kunnen sturen.

-Als het item is gevonden, ontvang je het BETAALVERZOEK

-Na ontvangst betaling wordt je bestelling klaar gemaakt voor LEVERING

-Sta je in ons spaarsysteem, dan zorgen wij ook dat punten worden bijgeschreven op je digitale KLANTENKAART

BIJ E-MAIL CONTACT, HOUD OOK JE MAP ONGEWENSTE MAIL OF SPAM IN DE GATEN. 

"Vandaag besteld is uiterlijk morgenmiddag geleverd, mits betaalverzoek is voldaan"

3e revisie op 3 Mei 2020, bronversie online vanaf 22 maart 2020.

LEVERING

-GRATIS LEVERING voor Groesbeek, De Horst, Breedeweg, Mook, Middelaar, Plasmolen, Molenhoek, Milsbeek, Ottersum

-Kom je NIET UIT BOVENSTAANDE PLAATSEN, dan overleggen wij altijd als een bijdrage voor de transportkosten is gewenst.

-Op verzoek versturen wij ook via DHL of POSTNL.

-Wij willen geen direct persoonlijk contact en leveren de
BESTELLINGEN TOT AAN DE VOORDEUR 

RUILEN / RETOURNEREN

-Bedenktijd voor ontvangen leveringen is 8 DAGEN, zoals altijd

-Stuur een BERICHT met je reactie waarom je wilt RUILEN of RETOURNEREN

-Vermeld de REFERENTIE die is toegevoegd bij het betaalverzoek, dit nummer is ook te vinden is op de kassabon

-Vermeld je TELEFOONNUMMER zodat we je kunnen contacten

-Bij retourneren krijg je ALTIJD een TEGOEDBON zonder vervaldatum

-Bij ruilen met PRIJSVERSCHIL wordt het verschil gecompenseerd middels een TEGOEDBON of er wordt een NIEUW BETAALVERZOEK verstuurd voor de meerwaarde

Heb je vragen?

Stuur je bericht via onderstaand FORMULIER of stuur een WHATSAPP naar +31643168229. We beantwoorden je bericht zo snel mogelijk...