Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

PRIVATE SHOPPING

Als SERVICEWINKEL denken we elke dag na over hoe we klanten het best van dienst kunnen zijn. Ook in deze tijd met Corona is een veilige werkwijze opgezet, waarmee optimaal advies gegeven kan worden zonder in te leveren op veiligheid voor jou als klant en onze medewerkers. 

Lees hier hoe jij je shopmoment kunt plannen in je favoriete winkel...

PRIVATE SHOPPING - Corana-service

update 30 april 2020

Doordat de winkel vanaf 5 Mei BEVRIJDINGSDAG weer is OPENGESTELD voor binnenwandelende klanten is reserveren niet meer noodzakelijk. Uiteraard helpen wij iedereen zoals je gewend bent bij Modehoek, persoonlijk maar tegenwoordig met gepaste afstand.

Voel je welkom!
.....................................................

-Stuur een E-MAIL of bericht via WHATSAPP +31643168229 met onderstaande informatie.

* Vermeld PRIVATE SHOPPING
* Je Voor- en Achternaam
* Je Postcode en Huisnummer
* Wanneer wil je PRIVATE SHOPPING inplannen
* Hoe laat wil je afspreken (zie schema)
* Welke medewerker heeft je voorkeur
* Wat is je telefoonnummer
* Neem je iemand mee? Zo ja, wie

LAATSTE PRIVATE SHOPPING: WEEK 18
RPIVATE SHOPPING WEEK 18 - MODEHOEK

Wij bevestigen de afspraak altijd.

BIJ E-MAIL CONTACT, HOUD OOK JE MAP ONGEWENSTE E-MAIL OF SPAM IN DE GATEN. 

Wil je liever TELEFONISCH een afspraak plannen, stuur ons je nummer, dan nemen we contact met je op.

Bij twijfel of vragen nemen we altijd contact met je op.

"VOEL JE WELKOM, WIJ HELPEN JE GRAAG"

 

4e revisie op 29 april 2020, bronversie online vanaf 24 maart 2020

Gewijzigde details zijn VET gedrukt

HEROPENING WINKEL

VOOR WIE EN HOE 

-PRIVATE SHOPPING is bedoeld voor KLANTEN die zijn ingeschreven in ons digitale klantensysteem. Ben je niet ingeschreven? Dan kun je gebruik maken van de BESTELSERVICE

-Klanten zijn ALLEEN welkom op AFSPRAAK

-Wij helpen je zoals altijd; PERSOONLIJK!
Tijdens een reservering wordt je begeleid door 1 medewerker.

-Wij plannen maximaal 10 personen tegelijkertijd in de winkel incl. medewerkers. Dit is ver onder het aantal wat volgens RIVM is toegestaan op 400m2. Het maximum van 10 personen verdeeld over twee verdiepingen geeft onderling meer dan voldoende ruimte om je veilig te bewegen. Met 8 schoongemaakte paskamers is er voor iedere klant een ‘eigen’ pasruimte en hoeft deze niet gedeeld te worden

-Wij vinden het prima dat je met je zus, moeder, tante, man of vriend wilt komen, maar GEEF DIT VOORAF DOOR I.V.M. MAXIMAAL 10 PERSONEN IN DE WINKEL

-Wij reserveren ongeveer 1 uur per reservering waarin 1 medewerker zal helpen om de juiste combinaties te vinden

-Tussen 2 reserveringen proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met 30 minuten extra tijd. Zodat klanten niet hoeven te haasten als het niet helemaal lukt in dat uur. Uiteraard willen wij zoveel mogelijk voorkomen dat klanten elkaar kruisen en bovenal willen wij zorg kunnen dragen voor de hygiene in de winkel

-Wij hanteren ALTIJD meer afstand dan de voorgeschreven 1,5 meter. Wij dragen handschoenen en/of gebruiken sprayalcohol. Zowel handschoenen als alcolholspray is ook voor jou als klant beschikbaar.

 

WERKWIJZE WINKEL

-Toegang van de winkel is gewoon aan de voorzijde. Voordeur wordt voor je open gedaan. Blijft de deur gesloten, bel even met 024-3970898 dan doen we open.

-Na het doornemen van de werkwijze en veiligheidsvoorschriften worden de collecties en je wensen doorgesproken

-Na wat tips ga je zelf door de collecties om een selectie te maken en neemt de gewenste items mee naar 'jouw' paskamer. Onze medewerker helpt je op afstand, vraag gerust naar advies, een andere maat of een andere items

-Als je je keuze gemaakt hebt, neem je alleen de items mee die je wilt hebben. De andere items laat je in je paskamer. Op de kassa verwerken we je aankopen en als je tevreden bent kun je het pand via de achterzijde verlaten

-Doordat onze medewerkers ALTIJD op ruime afstand blijven, kunnen we je niet persoonlijk assisteren met omkleden. Ook het afspelden en coupeurservice zijn dit moment helaas niet mogelijk

"MET ELKAAR VOOR ELKAAR, VOEL JE WELKOM..."